2012. október 15.

Szirom-virágos medál és gyűrű

Hát az úgy volt... A múlt héten Beánál jártam: http://www.szivarvanygyongy.hu/ , nála vettem ezeket a klassz sziromgyöngyöket, és még másokat is! Gondoltam megfűzöm Kozri palis gyűrűjét, fotóról... Neki is álltam, de mivel az 11 szem szirommal van fűzve, nekem meg csak 10 db volt, gondoltam változtatok kicsit rajta... Ezt a türkiz golyót terveztem bele tenni a közepébe, de valahogy sehogy sem passzolt. Bontás, újra kezdés, most 9 szirommal... Így már jobb! Aztán egyszer csak ide kerültek még ezek a másik szirom gyöngyök is, és valahogy nagyon oda passzoltak! Így lett egy ilyen jó kis dupla szirmos virágom, és mivel maradt még a türkiz sziromból 6 db  hát összedobtam pikk-pakk egy "kis" gyűrűt is hozzá :) Amúgy imádom!!! Köszönöm Kozrinak az inspirációt!
Ildikóé

10 megjegyzés:

Orsi írta...

És micsoda színei vannak! Nagyon tetszik!

Las Creaciones de Boricua írta...

Pretty set and colours!!!!!!

L´Antoxana írta...

que chulada esas hojas formando el anillo

Benkóné Meggyesi Beáta írta...

Ezek egyszerűen gyönyörűek lettek Manka!

Vjudi írta...

Elállt a lélegzetem, annyira jóóóóóóóóó!

LUCY írta...

Extraordinario, maravilloso, fascinante....

Liza írta...

Csodaszépek!

Alma írta...

Ez nagyon ütős- tetszik !!!

madzialena írta...

beautifull!!

Eileen írta...

Beautiful beadwork!!