2012. február 11.

Jippijé

Az elmúlt gyöngyös találkozónkon a horgolás volt a téma, bár mindannyiunk kezdő volt, Beának, és Ilonának kicsit jobban ment, ők próbáltak segíteni benne. Végre én is elkészültem az első horgolt karimmal! A háttérben látszik egy hímzett medál, melyhez a gyurma kabosont Marikától kaptam, köszi!!! Ehhez a medálhoz horgoltam ezt a karit, melynek a színei: sötét bronz, világos arany, és matt sárga, de a fotó nem adja jól vissza. A medálnál még nem döntöttem milyen láncra kerüljön, ha elkészült mutatom ezt is!

13 megjegyzés:

Benkóné Meggyesi Beáta írta...

Nagyon szép lett.

Lerika írta...

Ügyes vagy, nagyon jó technika horgolás!!!

Maritza írta...

Beautiful... I liked the color used!!

Ilenia írta...

Very very nice work!

Cristina írta...

Un buen trabajo, precioso!!

Liza írta...

Nagyon szép!

Katalins írta...

Nagyon szép lett. Nézz be a blogomba. Meglepi!

Lorelai írta...

Rád gondoltam: http://lorelai-beads.blogspot.com/2012/02/versatile-blogger-dij.html

Ilona írta...

Nagyon jól sikerült! Gratulálok!

Panka gyöngye írta...

Ügyes vagy Manka!Nagyon szép lett!

Almada-Dalma írta...

Nagyon szép, szabályos!!! A színek mesések!

zooja írta...

Csodaszep lett!!Imadom a horgolt lancokat!!

Edit írta...

Szépséges a színe!!! Nagyon tetszik!