2012. január 21.

Lencse újra

Nem tudom ki hogy van vele, én nagyon-nagyon ritkán fűzök arany, vagy aranyozott színű gyönggyel. Viszont a külföldi gyöngyös lányoknál mindig megcsodálom, milyen szépségeket is lehet készíteni ezzel a számomra "nem igazán kedvelt színnel", és mivel van pár fiola ilyen gyöngyöm, gondoltam kipróbálom mi sül ki belőle. Egy 30 mm-es lencse volt a próbaalany, nem bonyolítottam túl, egyszerű bőrszálra raktam.És hát végül is tetszik a végeredmény. Mintát Rubis63 blogjából koppintottam.Thx!

16 megjegyzés:

Cristina írta...

Fino y elegante. Realmente muy discreto pero precioso!!!

Berjo írta...

Micsoda elegáns lett, ebben aztán villoghatsz!!!

Irén írta...

Nagyon szép! Gyönyörű a színe, jó választás volt. Gyűjtöm a bátorságot, hogy hozzáfogjak egy lencséhez, mert nagyon tetszik.

Krisztina írta...

Gyönyörűséges lett! Használj máskor is nyugodtan arany színt. Csodálatos lett a végeredmény!

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads írta...

Gyönyörű darab szép színekkel!

bandrea írta...

Nagyon jó lett!!! Nekem se a kedvencem, de én is mindig megállapítom, hogy milyen mutatós, szép ékszer lesz belőle!!!! A Tiéd mesés!!!! Fűzzél még!!!!:)

Orsi írta...

Nagyon szép, finom ez a színösszeállítás! Én is csak tologatom az aranyszínű gyöngyeimet, de lehet, hogy ezek után kezdek is velük valamit:-)

Unicornio írta...

Fantastic!!!!!

Paola írta...

Beautiful!

Gruber Tímea írta...

Nagyon szép lett!

Sviro (Ildi) írta...

Igazi szerelem, köszönöm az ötletet!

Kat_G írta...

Una pieza increíblemente hermosa!
Muy elegante!!
Saludos desde Panamá!!

AgaPola írta...

Śliczności !!!!

Zsófi írta...

Szerintem nagyon jó lett. Igazán finom, elegáns kis darab :-)

Edit írta...

Csodás a színe!!! Gyönyörű!!

Böbe Ikotics bezsi-beds írta...

Csodálatos, gyönyörű munka!!!