2011. május 1.

Hétvégi közös hímzés, és a végeredménye. . .

Tegnap ismét együtt fűztünk (hímeztünk) a lányokkal. Amíg kint szakadt az eső, mi nagyon jól éreztük magunkat, sokat nevettünk, teáztunk, és persze hímeztünk! Köszi Kinga a vendéglátást, és Marikának a sok-sok segítséget! Én a fenti medált készítettem, életem első hímzése, nem tökéletes, de nekem nagyon tetszik! Lesz még folytatás...
Marika játékot is kitalált nekünk : fekete macska projekt- erről egyenlőre ennyit! 
Jelenlevők: HoriMarika, Dalma, Ilona, Bea, Zsófi, Manka, Kinga
Ezzel a nyaklánccal, és egy csokor a kertünkben szedett illatos fehér orgonával kívánok Édesanyámnak boldog anyák napját!!!!

6 megjegyzés:

horimarika írta...

Júúújjj! Ez csodaszép lett! Bízom benne, hogy még lesz hímzett munkád!!!

Ilona írta...

Nagyon szép lett és látom egy kicsit átvariáltad!

Lászlóné írta...

Nagyon szépen köszönöm ,nagyon tetszik! Anyu

EWA gyöngyös világa! írta...

Ilyen jó kis társaságban lehet szépeket alkotni!!!Szeretem a fehéret!

Las Creaciones de Boricua írta...

Pretty!!!!!!!!!!

Almada-Dalma írta...

Szeretném ha tudnátok, ez a medál még félkészen sokkal-sokkal szebb, ragyogóbb, mint a képen! Mariann csodaszépet készítettél édesanyádnak!