2011. március 1.

Országos gyorskorcsolya diákolimpia

Peti fiamék bemelegítenek:
Taktikai megbeszélés:
Lilla lányomék bemelegítés után:
Váltó döntőre készülve:
Lilla elődöntő rajthoz állás:
Peti elődöntő rajthoz állás:
Lilla rövidtávon 2. idővel a döntőbe jutott, sajnos a döntőben elesett, és a 6.helyen végzett:
Lányok váltóversenye szép eredményt hozott: aranyat nyertek:
Lilla az oklevelével és az érmével:
Peti fiam a selejtezőből 6. idővel jutott az elődöntőbe rövid és hosszú távon is, de a döntőbe nem sikerült bejutnia, 7. helyen végzett. (mutatja mennyire szoros volt a verseny, hogy aki nyert, 2 másodperccel futott csak jobb időt mint Petim) Váltóversenyen a döntőbe jutottak, és 3. helyen végeztek, de sajnos kizárták őket! Szegénykém még mindig nem békélt meg vele...
További képek, és videók a facebook-on!
cikk: http://bama.hu/baranya/sport/orulnenek-egy-fedett-jegcsarnoknak-363077
A városi tv-ben:

7 megjegyzés:

horimarika írta...

Gratulálok a gyerekeknek! Szerintem ez egész jó eredmény! Én meg sem tudok állni a jégen...

Zsófi írta...

Szia Manka, szeretettel gratulálok a gyerkőceidnek!
Nekem is van egy Lillám, aki tőrözik :-)))

Lerika írta...

Gratula a gyerkőcöknek, imádom én is az ilyen eseményeket!!! Csak így tovább!!!!!:-)))

Zsófi írta...

Gratulálok, olyan ügyesek a gyerekek!

Ilona írta...

Gratulálok Neked is és a gyerekeknek!
A mai naplóban is olvastam róluk, további sok sikert!

Roberta írta...

Kedves Manka! Légyszíves add át gratulációmat Lillának és Petinek:-))) Igazán büszke lehetsz Rájuk!

Ferk írta...

Én is nagyon büszke vagyok Rájuk! :) Nene :)