2011. január 5.

Let it shine

20 megjegyzés:

Erga írta...

Gyönyörű szép.

KozRi írta...

Nagyon szééép!;-)

Lerika írta...

Hű, de tetszik ez a medál!!!!!! Ez tipikus az a minta, amit nem elég egy színből megfűzni.:-DDDDD Mekkora a körmérete?

Maya írta...

Hű de szép, nekem is egyre jobban tetszik, nagyon jók a színei is!!

Piky73 írta...

Fantasztikus!!!

Mano írta...

Nagyon szuper színek, szép munka!

Sviro írta...

Én is egészen beleszerettem. Gyönyörűen ragyoghat napsütésben.

Manka írta...

Köszi lányok!
Erika! Kb. 4cm átmérőjű a medál.
Én is tervezem még más színben is megfűzni, nagyon tetszik!

Szikati írta...

Gyönyörű, csodás a színe!

Roberta írta...

Csodálatos lett Manka, gratulálok!!!! Már nekem is tervben van:-)))

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Hű, nagyon szép. Olyan jó, hogy mostanság sűrűbben jelentkezel!

AgnesBeads írta...

Gyönyörű!!! Ebben a színben nagyon tuti!

Marilla írta...

Gyönyörűűűűű !!!Tetszik a szinösszeállításod.

KozRi írta...

Megfertőztél. Kész a 8. egység ;-) Köszi!

Petra írta...

Jaaaj de szeretném a kezemben tartani, hát még felvenni! :) Gyönyörűséges lett!

PUREZA írta...

Maravilloso!!!!!!Me chiflan los colores que has puesto !!!

Ilona írta...

Nagyon szép és látom megfertőzöl bennünket.

Manka írta...

:) Örülök! Köszi lányok!

Váczi Zsuzsanna "Zsuzska" írta...

Gyönyörűséges, nagyon szép munka!

ekszerlada írta...

Jaj de álomszép!!!