2010. április 12.

Díj Marillától

1. Ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.
2. A logót kirakom a blogomba.
3. A szabályzatot kirakom a blogomba.
4. Megnevezek hat másik blogot, akiknek átadom a címet.
Jelöltjeim: Tündrüs, Ildikó, Ilona, Babra, Bandrea, Alíz
5. Kitöltöm a tesztet, és kirakom a blogomba.
Név: Mariann
Becenév: Manka
Névnap: november 1.
Foglalkozás: könyvelő
Testvérek: 1 húgom van
Anyanyelv: magyar
Beszélt nyelvek: magyar, német
Zsebpénz: adni szoktam a gyerkőcöknek a suliba...
Megnevezem, hogy kitől és mikor kaptam, és nagy, színes betűkkel kirakom a blogomba.A díjat Marilla ajándékozta nekem, Köszönöm!!!

3 megjegyzés:

LUJZA Gyöngyei írta...

Manka, nagyon drága vagy, köszönöm ezt a díjat, ami egy kis napsütést hoz ebbe a borongós időbe! :) Igyekszem mielőbb kitenni és továbbadni, hogy én is örömöt tudjak szerezni másoknak. :) Alíz

Ilona írta...

Köszi, hogy gondoltál rám, igyekszem minél előbb a blogomba felrakni és továbbadni. Ilona

Hermann Ildikó írta...

Köszönöm én is , hamarosan felteszem!!