2010. február 6.

Sea star 2.



Kis nyár ebben a nagy télben!
GYÖNGYINEK!

17 megjegyzés:

Erga írta...

Nagyon szuper,kellemes a színe is, milyen szerencsés ez a Gyöngyi.

Marilla írta...

Nagyon szép lett a csillagod !!!

Ági mama írta...

Csodálatos ez a csillag! Gratulálok!!

Valerie írta...

Nyari napsütes, tenger....
gyönyörü!

Tímel írta...

Hű,olyan élethű a színe,tavaly ilyet találtam a tengerparton:)

Elena írta...

Красивая звезда!!! Браво!!!
А можно попросить схему?

Мой адрес elena_nazarchuk@mail.ru

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Á, de jó ez is! Én még nem tudtam hozzákezdeni :(((, irigy vagyok.

Cirelin írta...

Annyira tetszenek ezek a tengeri csillagok! Gratulálok hozzá, a színek is szuperek!

Mili írta...

Nagyon szép finom színek!

Fákó.Orsi írta...

Hűha! Csodás!

Hobbi írta...

Gyönyörűszép!

Unicornio írta...

Felicidades, es fantastica!!!!!

Lilith írta...

Nagyon szuper lett... GRATULA :)

.::Pancsi::. írta...

Kedves Manka!
Ez a csillag az én egyik áhított kedvencem.Hónapok óta keresem,kutatom,de nem jártam valami sok sikerrel.
A te csillagod annyira csodásan néz ki,hogy vettem a bátorságot, hogy írjak és megkérdezzem, tudnál-e esetleg segíteni nekem a megfűzésében?Vagy hogy esetleg a mintáját hol vásároltad?
Nagyon szépen köszönöm!

Manka írta...

Szia Pancsi!
Egy leírásom van csak róla, azt szívesen elküldöm, ha adsz 1 címet!

.::Pancsi::. írta...

Jajjj azt nagyon de nagyon szépen megköszönöm,igazán aranyos vagy!!!!
k.aniko.88@gmail.com
:D :D :D

Névtelen írta...

Nagyon szép a tengeri csillagod. Eltudnád nekem is küldeni a leírásodat róla?
Köszi Zsófi

vajai.zsofia@gmail.com