2009. augusztus 24.

Megérkeztem!

Végre újra itthon!
Majdnem 2 hónapja nem voltam itthon, az utóbbi hétben már nagyon honvágyam volt, de persze mikor indulni kellett, valahogy még maradtam volna...Most végre átnézegethetem a blogokat, ki milyen szépségeket alkotott, és igyekszem mielőbb válaszolni az e-mailokra is!
És mindjárt bemutatom az új családtagunkat is, ő NEGRO a 3 hónapos német juhász kiskutyánk. 4 hete van velünk, nagyon-nagyon imádjuk! Kicsit már nagyobb, mint itt a képen, majd teszek fel frissebb fotót is!

8 megjegyzés:

Quienlodira írta...

Es una preciosidad!!!se le quiere mucho!!!
Un saludo

Babra írta...

Imádnivaló!!:)

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Cukorfalat! Nekünk is van egy 4 hónapos németjuhászunk, bővült a család.

kandy írta...

Ó, de irigy vagyok! Egy pont ilyet ígérget a zuram, de nem teljesíti, én meg csak várok, várok hiába. Nagyon édeske, nagyon!

unicornio írta...

Qué ricura, precioso perrito!!!!!

Ági mama írta...

Jaj de aranyos! Imádom a kutyákat!
Jó, hogy itthon vagy!

Lerika írta...

Üdvözlet "Hazatérő"!!!!! Már nagyon várom a szebbnél szebb és igényes munkáidat!!!!!.-)))

Lillus írta...

Nagyon cukorfalat cuki!