2009. július 6.

Ajándék



Ma du. mikor hazaértem egy nagy borítékot találtam a postaládában. Kíváncsian néztem, ki a feladó, és vajon mit rejthet a csomag? És íme! Ezt a keresztszemes hímzést kaptam egy kedves gyöngyös lánytól- asszonytól, akinek időnként küldözgetek mintákat, mikor mit szeretne épp megfűzni, mi tetszik neki! Ezt a csodás képet kaptam cserébe! Nagyon-nagyon örülök, mert én még sosem készítettem ilyent, bár mindig is tetszettek, és amikor a kolléganőm is hímzett, mindíg megcsodáltam, és vágytam rá, hogy egyszer nekem is legyen ilyenem! És a vágyam most teljesült!!! Nagyon -nagyon köszönöm Györgyi! Nagyon örülök neki! (És annak meg pláne, hogy holnap elutazom jó időre, és hogy még előtte megérkezett!)(Mondanom sem kell ugye, hogy a gyerekeim is teljesen odavannak érte?!)
ui.: Ha bármire szükséged van ezután is csak írj, ha tudok segítek!

4 megjegyzés:

Ági mama írta...

Nagyon szép ajándékot kaptál, s a kislányodon is látszik, milyen boldog!

Quienlodira írta...

Es muy agradabe recibir una sorpresa cuando menos se espera!!!
Felicidades

Anna írta...

Nagyon szép ajándék! Nézz be hozzám, van ott Neked egy kis meglepetés! :-)

Lerika írta...

Díjam van számodra, részletek a blogomban.:-DDD