2009. június 27.

Kagylós boreal


A múltkoriban elmentem a gyöngyös boltba kapcsot venni az egyik karira, és megláttam ezeket( és a négyzet) kagylókat, és rögtön vettem is párat. Gondoltam készítek valami jó kis nyári ékszert! Itthon azután kezembe kerültek a selejt kabosonok( sajnos így kaptam csomagban) és gondoltam befoglalom őket, és jók lesznek hozzá ezek a kagylók! Mondanom sem kell ugye, hogy mindjárt le is csaptak rá, alig tudtam lefotózni! És ugye nem látszanak, hogy a swari kabosonok szélei töröttek?

12 megjegyzés:

POÉ írta...

Nincs ebben semmi hiba , csodaszép !!

AM design írta...

Nem látszódik:) Egyszerűen csodaszép. Nagyon ügyes vagy!

Ági mama írta...

Szerintem fantasztikus!!!!

Mili írta...

Nem csoda, hogy gyorsan elvitték, mert csodás ! Köszi az ötletet tuti koppintom majd ha nem baj!
..és nem látszik hogy hibás lenne bármelyik köved is! :)

Marilla írta...

Egyszerűen csodás lett ,nagyon kreativ vagy .

unicornio írta...

Maravillosa, de colores muy cálidos!!!!!

Teca írta...

Wow! Wow! Csodaszép!

Ilka írta...

Gyönyörűszép és ötletes! Én sajnáltam volna odaadni!

LOLA írta...

it´s wonderful!!! bravo!!!!!!!!

Anna írta...

Szerintem csodás és nem látszik semmi hiba! :-)))

Claudia írta...

E' splendido , complimenti !

Manka írta...

Mindenkinek nagyon köszi! thank you!