2009. június 23.

Galina


Minta: Ande

15 megjegyzés:

unicornio írta...

Csodálatos !!!!! Szeretem ezeket a színeket ilyen merész!

Anna írta...

Szerintem is csodás, a színe meg fantasztikus!

cristal perles írta...

beautiful !!

bandrea írta...

Nagyon tetszik!!! Szuper jó a színösszeállítás!!!

BéKata írta...

Isteni jó színe van!!! Szeretem ezt is!!

Quienlodira írta...

Preciosooooo!!!!!!

Kata írta...

Gyönyörűűűűűűűűűűű!!!

Ági mama írta...

Csodálatos!!!!

Ilka írta...

Nagyon-nagyon szép! szuper színek, vadító!

Babra írta...

Te ezek az én színeim:D Nem adod nekem?;) Nagoyn tetszik!

POÉ írta...

Igazi gyönyörűség !!!

Mariann írta...

nagyon nagyon jó!!!!és a szinek!!!!!!!váááááá!!!

Vadnainé Almási Mária írta...

Huhh...degyönyörűűűű!!!

kandy írta...

Mindig olyan csodákat alkotsz! Ez is vadállati.

kata írta...

Csúcszsuper színek!
Nagyon tetszik. Vidító ebben a csúnya időben!