2009. február 5.

Új játék! - Függőségeim


Díjat kaptam Babrától! Mesésnek találja a blogomat! Viszont cserébe meg kell osztanom veletek 5 függőségemet! Hogy mi köze van a kettőnek egymáshoz? Akinek mesés a blogja az függő? Nem tudom...Kicsit gondolkodnom kellett rajta, de azután megszületett:
1. Gyöngyök- Nahát! Ki gondolta volna...?!
2. Bizsuk- Már közel 20 éve mindig hordok valamilyen bizsut. Talán ebből is adódott, hogy elkezdtem készíteni is...?
3. Barátok közt - Nagy BK néző vagyok, minden nap megnézem az aktuális részt, ki nem hagynám semmiért! Ha mégsem tudom megnézni felvétel indul! :)
4. Édesség- Sajnos! Nem tudok meglenni édesség nélkül! Minden nap eszem valamit, vagy egy kocka csokit, vagy egy kakaós csigát, de muszáj! Igaz nem dohányzom, nem iszom, más szenvedélyem ezen kívül nincs!
5. Kerékpározás - Az édesség ellensúlyozására! Minden nap tekerek legalább 5 percet, télen ha nem lehet kint, hát bent a szobámban a szobakerékpáromon! Ez közel 2 éve szokásommá vált!
És akikre én kíváncsi vagyok, mert tetszik a blogjuk, és szeretném ha írnának magukról a következők: Ági mama,
Roberta
Rita
Gvendolin
Vadalma

2 megjegyzés:

Ági mama írta...

Köszönöm Manka! A másik blogba már fel is tettem, csak még töröm a fejem, hogy mit is írjak és kiket válasszak?

Vadnainé Almási Mária írta...

Köszönöm szépen Manka! Igyekszem megfelelni hamarosan!:)