2009. január 5.

Anaid


A tegnap délutáni termés... Arduinna mintája, de én fotóról fűztem.

10 megjegyzés:

Babra írta...

Gyönyörűűű!!! Már én is gondolkodtam rajta hogy meg kéne csinálni, hát lehet hogy ezután rászánom magam:)

almona írta...

Szépséges! Bár túlvagyunk rajta, de nekem a Karácsony jut eszembe a színeiről.:)

MonicaBeads írta...

Nem tudom, hogy kerülhette el figyelmemet blogod, de nagyon örülök, hogy rá találtam! Nagyon tetszenek a munkáid! Látszik rajtuk, hogy igényesen nagy odafigyeléssel, szeretettel készültek. Ahogy a színekkel játszol azt tanítani kellene! Gratulálok!!!

Ági mama írta...

Csodálatos!!! csak gratulálni tudok!!!

bemese71 írta...

Kedves Manka!

Álomszép ez a karkötőd is, Mónikával teljesen egyetértek, ezért nem írom le még egyszer.

BéKata írta...

Ez lélegzetelállítóan szép!!!!! Mindig csodáltam azokat, akik kép alapján tudnak fűzni!!!!

Panka írta...

Fantasztikus! Mármint hogy képről csinálod. Nekem azért lerajzolod? Na jó, majd elkérjük a gazdájától. :):)
És a színeket még nem is említettem, pedig....

Quienlodira írta...

Te quedo de lujo!!
COngratulation!!

Edina írta...

Egy újabb szépséget alkottál, gyönyörű színeket használsz!

Manka írta...

Köszönöm szépen mindenkinek! És valóban Móni, amikor elkészült nekem is a karácsony jutott eszembe róla!
Gracias Quienlodira!