2008. december 14.

Játék

Ki lettem pécézve! Ági mama kipécézett magának egy játék erejéig, hogy áruljak el magamról 7 dolgot, és azután vegyek rá másik 7 embert ugyanerre.
Persze itt is vannak szabályok :

Linkeld be azt az embert a blogodba, aki kipécézett.
Tedd közzé blogodban a szabályokat.
Ossz meg magadról hét dolgot.
Pécézz ki 7 embert, nevezd meg és linkeld be őket a blogodba.
Egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukon, hogy ki lettek pécézve.
Akkor:
1. Imádom a gyermekeimet, az ő apukájukat, tesómat, anyukámat, barátaimat, és az egész családomat, értük mindent megtennék! Asszem ez természetes is!
2.Mindig érdekeltek a kreatív tevékenységek, szívem szerint művészeti iskolába is szerettem volna járni, de ez nem jött össze... :(
3.Gyermekkorom óta gyűjtöm a szalvétákat, már rengeteg van, azt sem tudom hová tegyem őket!
4. Imádom a nyarat, a napsütést, viszont nagyon fázós vagyok, ennek ellenére szeretem ha szépen szállingózik a hó és havas a természet...
5.Nagyon szeretek kirándulni, a természetet,és bringázni.
6.Szeretem a pörgős latin zenéket, arra jobban megy a takarítás is...
7.Optimista típus vagyok, sajnos sokszor csalódok...

Én viszont nem jelölnék senkit, mert ahogy nézegettem a blogokat,már szinte mindenki játszotta ezt a játékot! Úgyhogy kérlek tekintsetek most el ettől!

Nincsenek megjegyzések: